Sunday 28 October 2012

Tiba masanya ...

Assalamualaikum readers :')


Still remember me oite ? Fine! lama gila aku tak update blog ? Dah berhabuk blog ni enn ? Puas aku menangis pendamkan segala-galanya kesedihan aku . Aku perlukan seseorang untuk mendengar luahan hati aku . Emm , baru aku sedar betapa pentingnya blog untuk aku untuk luahkan segalanya . Aku perlu tempat untuk luahkan segala kesedihan aku . Aku rasa dunia dah terbalik . Kenapa ? Sebab orang yang aku sayang akan pergi berjauhan dengan aku . Yalahhh , selama 9 bulan kitaorang tak pernah berpisah even sehari , act maksud aku kitaorang tak clash tapi family dia nak hantar stay PD . Emm , hari-hari ada orang mengusik aku, cubit aku bila aku merajuk  , main rambut aku , marah aku manja-manja , cium bau masam aku lepas aku bangun tidur ? Esok,esok dan seterusnya tak kan pernah terganti .  Ya allah aku lemah , sedih dihati hanya tuhan yang tahu . Aku lemah tanpa dia , dia yang bagi aku semangat . Dia yang paling lama dihati aku sampai sekarang . Tapi aku still ada Mak Abah yang bangunkan semangat aku balik , yang banyak bagi aku nasihat and yang penting aku tak kan putus asa .  Mak aku sayang dia , mak aku cakap " Lepas ni takdak orang dah nak melawak , anak laki duduk jauh " emm , kalau mak sedih . Aku lagi sedih . Aku as his girlfriend lagi sedih bila berjauhan dengan insan tersayang . Aku tak pernah halang dia stay PD tapi hati menangis  "Tolong jangan pergi sayang " . Even sebelum ni , aku selalu buat dia sakit hati , tengking-tengking dia , marah dia tu semua tak bermaksud aku tak sayang dia . Ya allah , sedih nya . Tuhan itu maha adil , tuhan itu maha mendengar . Tuhan itu mengetahui . Kasih sayang aku untuk dia takkan pernah berkurang . Aku perlukan dia dalam hidup aku , aku perlukan dia ! aku perlukan dia untuk jalani hari-hari aku untuk hari seterusnya . Aku tak perlukan siapa-siapa dalam hidup aku selain family aku dan dia . Dia yang pertama dan dia yang ter akhir . Hanya dia sorang anak lelaki mak aku , adik kakak aku semua perempuan and kitaorang semua perempuan takda adik laki atau abang laki . Hanya dia anak lelaki  yang rapat dengan mak abah aku . Dia lelaki pertama yang cairkan hati mak abah aku . Dia orang pertama yang rapat dengan family aku . Emm kadang-kadang aku rasa ego aku terlalu tinggi dan aku rasa sekarang tiba masa aku buang ego aku . Kadang aku fikir ada baiknya dia pergi PD dan aku rasa baiknya itu akan buat hati aku menderita selama dia takda disisi aku .Ya allah berikanlahaku p'tunjuk . Bagi family dia yang terbaik untuk satu-satunya anak lelaki mereka yang terbaik mungkin stay dekat PD . Tapi aku rasa sakitt bila berjauhan dengan dia . Oneday , insyaallah kalau ada jodoh family dia family aku jugak . Hmm ,  "Ya Allah kau permudahkan lah segalanya, berikan aku ketenangan untuk terima dugaan yang kau berikan "



-Sedikit Nota untuk ter Sayang -

*Kalau nanti saty kat PD jangan lupa hunny tau ? Yang paling penting jangan tinggal hunny tau ? Ingat hunny selalu tau ?
*Jangan curang .
*Ingat yang hunny sayang abiy sangat .
*Hunny sedih , hunny rindu abiy . Hunny tak pernah berjauhan dengan abiy sebab hari-hari kita jumpa kan syg ?
*Doakan hunny semoga cepat hunny pakai tudung .
*Jangan lupa solat supaya allah permudah segalanya .
*Last , hunny janji hunny akan tunggu hubby sampai bila-bila . Yang paling penting you must promise to me WOU WILL BE MY HUSBAND ONEDAY and i'll promise you always be mine and i will be your wife :')


                                                     

No comments:

Post a Comment