Thursday 19 April 2012

Operation ;')

Assalamualaikum diaaarr friend blogger .

20/04/2012 pagi yang sangat indahh kay ??
Bangun pagi indah nya dengar suara buah hati " Sayang ;') "
Entry saya kali ni operation ? Huh -,- / . Operation apa tuu ? Ahh . Bila fikir pasal ni rasa nak nangis lahh , Ya allah kuatkan lah semangat hambamu ini . Thanks dear , thanks Mak & Abah , Thanks kakak and Abang tak lupa jugak Thanks untuk kawan-kawan banyak bagi semangat dekat saya. Tak sangka dapat dugaan macam ni . aku redha dengan semua ni . Allah sayang saya kan ? sebab tu dia bagi ujian macam nii dekat aku en  ? Kejap aku , kejap saya , mana satuu ? Rojak pun takpe kann ? Ya allah . 23.5.2012 . Tarikh tuu kite takutt ahh  Emm . emm . hemm . sa.. ya...  . Saya nakk awak ada disisi saya dan ketika itu lah saya perlukan semangat dari semua terutamanya dari sayang and family . Kawan-kawan  juga tak lupa . Masa tuu saya perlukan korang and masa tu lah saya terbaring di katil orang sakit . Hope sangat korang doakan untuk aku . Semoga operation aku berjalan dengan lancar . Sebelum tu aku nak minta maaf dekat semua . Maafkan segala silap aku . Halalkan makan minum . Bukan apa takut mana tahuu umur pendek . Tak sempat nak minta maaf . To my sweetheart even saya selalu buat awak sakithati , buat awak menangis . Semua tuu bukan saya tak sayang awak , kasih sayang saya dekat awak tak pernah kurang walaupunn 0.0001 kayy ? So kat sini saya berkesempatan nak minta maaf dekat semua yang saya pernah buat korang terluka dengan kata-kata saya , pernah buat korang sakit hati macam nak tumbuk saya sampai mati . Saya minta maaf kayy ? I'm just manusia biasa yang pernah melakukan kesalahan . *Acehhh , berlagak speaking konon . Kahkah . Abaikann .
Sayang , you must promise to me . If terjadi apa-apa dekat saya jangan pernah sesekali buat tindakan bodoh . Saya tahu awak sayangkan saya , tapi allah sayangkan saya lagi . Awak kena terima kalau semua tuu terjadi , Awak kena redha dengan semua tu . Saya tahu awak perlukan saya disisi awak . Tapi allah lebih memerlukan saya ketika awak memerlukan saya . Nanti masa saya terbaring dekat katil orang sakit mesti saya akan rinduu gelak tawa awak , pelukkan awak ,ciuman awak . Lagil-lagi saya rinduu nak awak cubit-cubit saya . Selalu kalau awak cubit mesti saya merajuk kan ? Lepastuu kann awak cakap . "Olololo , sayang papa gurauu ja , tengok tuu muka budak merajuk . ololo omeyynyaa ." eee . ayat awak tuu buat saya tak jadi nak merajuk dengan awak and tergelak macam orang gila kan ? Nanti mesti saya tak boleh jadi cikguu untuk awak lagi . Macam hari-hari yang lepas . Saya selalu cakapp . Papa Buu then awak sambung cakap Shukk . Lepas tuu saya cakap Eee bukann  ahh papa Buunncittt . Lepastuu awak merajuk lagii  . Comell nya muka awak merajukk . Ahh saya nangis masa saya buat entri nii saya takut , semua tuu takda lagii . huhh . Dahh la , stop dekat siinii dulu air mata saya terlalu banyak bak air hujan dahh nii .

I'LL MISS YOU.I LOVE YOU FOREVER MOHD FIRDAUS OMAR.

takecare dear friend , and jaga diri awak jaga kesihatan awak selaluu tauu ? ;')

No comments:

Post a Comment